Καφές και Γυμναστική

Drinking Beverage

Χρησιμοποίησε τον καφέ σου ως ενεργειακό ρόφημα για τη γυμναστική σου.

Ο καφές, οι ενεργειακές του ιδιότητες επηρεάζουν τον ανθρωπινό οργανισμό θετικά και ειδικότερα τη στιγμή που κάνουμε γυμναστική.

Η καφεΐνη χρησιμοποιείται σε ενεργειακά ποτά, συμπληρώματα διατροφής και σε ορισμένα φαρμακευτικά σκευάσματα.

Παράλληλα, η καφεΐνη σε συνδυασμό με τη γυμναστική, τη σωματική άσκηση λειτουργεί ως λιποδιαλύτης, γι΄ αυτό και συναντάται σε αρκετά συμπληρώματα διατροφής που υποβοηθούν την απώλεια βάρους.

Η στροφή στον υγιεινό τρόπο ζωής και στη γυμναστική έχει οδηγήσει στην αύξηση αυτών των ροφημάτων και σκευασμάτων.

Η καφεΐνη, ως τονωτικό, διεγείρει τον οργανισμό και μειώνει την αίσθηση της κούρασης.

Επίσης, ενισχύει τη συγκέντρωση και την εγρήγορση του εγκεφάλου, γι΄ αυτό συνίσταται κατά την ενασχόληση με εκπαιδευτικές δραστηριότητες και τη σωματική άσκηση.

Ειδικότερα, σε αθλήματα αντοχής, όπως το τρέξιμο, την ποδηλασία κ.α., προτείνουμε ανεπιφύλακτα να έχεις μαζί σου ένα θερμό με καφέ, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, για να πίνεις κατά τη διάρκεια της άσκησης και να τονώνεις τον οργανισμό σου.

Fact 1: Aν ο καφές είναι specialty, ανώτατης ποιότητας, είναι μια πολύ καλή επιλογή και ενεργειακή προσθήκη στην καθημερινότητά σου.

Jogging
Jogging και Τρέξιμο

Ποιο ρόφημα καφέ είναι ιδανικό κατά τη γυμναστική, για την απαραίτητη τόνωση;

Η απάντηση είναι το cold brew, καθώς είναι «συμπυκνωμένος» καφές και περιλαμβάνει λίγη παραπάνω καφεΐνη από τα υπόλοιπα ροφήματα καφέ.

Διάρκεια επίδρασης της καφεΐνης

Σαφώς, η διάρκεια και οι επιδράσεις της καφεΐνης είναι διαφορετικές σε κάθε οργανισμό.

Ένας μέσος όρος διάρκειας της επίδρασης είναι οι 4 ώρες.

Εξαρτάται από τη σωματική και ψυχολογική κατάσταση κάθε ανθρώπου.

Επομένως, δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες πρόσληψης της καφεΐνης ή συγκεκριμένο σύνολο επιδράσεων και έντασης αυτών στον εκάστοτε οργανισμό.

Είναι σημαντικό επίσης να μην υπερβαίνουμε τη συνιστώμενη ημερήσια δόσης της καφεΐνης (περίπου 4 με 5 κούπες καφέ), καθώς τα αποτελέσματα θα είναι τα αντίθετα.

Η υπερβολική δόση καφεΐνης μπορεί να προκαλέσει πονοκέφαλο, υπερένταση, αρρυθμίες, κ.α..

Ολοκληρώνοντας λοιπόν, 40 με 50 λεπτά (ο εκτιμώμενος χρόνος εμφάνισης των επιδράσεων της καφεΐνης στον οργανισμό) πριν τη γυμναστική ή πριν το διάβασμα, απόλαυσε ένα ρόφημα καφέ.

Share via
Copy link
Powered by Social Snap